درب پارکینگ فایبر گلاس

درب پارکینگ فایبرگلاس از تلفیق یک قاب و درب آلومینیومی با فایبرگلاس است. فایبرگلاس نیز مانند آلومینیوم دارای وزن کمی می باشد .


درب پارکینگ فایبرگلاس از تلفیق یک قاب و درب آلومینیومی با فایبرگلاس است. فایبرگلاس نیز مانند آلومینیوم دارای وزن کمی می باشد . برخی  از ویژگی های انواع درب پارکینگ فایبرگلاس شفافیت و مقاومت نسبتا بالای آن می باشد.

درب پارکینگ فایبرگلاس

 سطح فایبر گلاس با دانه‌های چوبی که به طرز ماهرانه‌ای ساخته شده است، همراه با ساختار فولادی بادوام، بافت، الگو و ظاهر چوبی واقعی و طبیعی ایجاد می‌کند. مانند چوب واقعی تاب نمی‌خورد، ترک نمی‌خورد یا پوسیده نمی‌شود، یا مانند فولاد فرو می‌رود و سال‌ها عملکرد و زیبایی فوق‌العاده ارائه می‌کند.

انواع ویژگی های درب پارکینگ فایبرگلاس

این درب می تواند کارایی حرارتی خانه شما را بهبود بخشد، صدای خیابان را مسدود کرده و درب را بی صداتر کار کند سیستم تعادلی انحصاری ما است که به طور ایمن و تمیز فنرهای داخل یک لوله فولادی را در بر می گیرد. مهر و موم پایین آب و هوا مانع از ورود آب و آوار به داخل پارکینگ می شود. اگر به طور تصادفی در نزدیکی درب بسته شده قرار گیرند، پانل های مقاوم در برابر فشار دادن انگشتان را از مسیر آسیب دور می کنند.

 

 مزایا و معایب

درب های فایبرگلاس پارکینگ معمولاً بر روی فریم های فولادی ساخته می شوند تا دوام بیشتری داشته باشند. برخی ازمزایای آن عبارتند از : 

مقرون به صرفه: درب های فایبرگلاس گاراژ تقریباً به اندازه درب های فولادی و به طور قابل توجهی کمتر از درب های چوبی هستند.
ماندگاری طولانی: فایبرگلاس مانند چوب پوسیده یا خراب نمی شود و بهتر از چوب یا وینیل در برابر ضربه مقاومت می کند. 
سبک وزن: درب های فایبرگلاس گاراژ سبک تر از درب های چوبی یا فولادی هستند. اگر درب بازکن خودکار ندارید، انتخاب فایبرگلاس در هنگام باز و بسته کردن درب از تلاش شما صرفه جویی می کند.
تعمیر و نگهداری کم: درب های فایبرگلاس به صورت کارخانه ای رنگ می شوند. رنگ تماماً از مواد عبور می کند، بنابراین محو نمی شود. فقط درب را به صورت دوره ای بشویید تا به بهترین شکل ظاهر شود.

معایب :

عایق اضافی مورد نیاز: به خودی خود، فایبرگلاس عایق چندانی ایجاد نمی کند. با این حال، می‌توانید درب‌های فایبرگلاس عایق‌دار فوم بخرید که حتی بهتر از چوب از انتقال حرارت جلوگیری می‌کنند.

شکننده: فایبرگلاس می تواند در دمای بسیار سرد شکننده شود و احتمال ترک خوردن آن را افزایش می دهد.

زرد می شود: فایبرگلاس پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید به رنگ زرد متمایل می شود. قابل بازیافت نیست: بر خلاف چوب یا فولاد، بازیافت فایبرگلاس به سایر محصولات دشوار است و معمولاً در محل دفن زباله ها ختم می شود.

 
درب پارکینگ فایبر گلاس
درب پارکینگ فایبرگلاس از تلفیق یک قاب و درب آلومینیومی با فایبرگلاس است. فایبرگلاس نیز مانند آلومینیوم دارای وزن کمی می باشد .

انواع درب پارکینگی فایبرگلاس

درب های پارکینگ فایبرگلاس در همه سبک ها وجود دارند، اما برخی از آنها بیشتر از بقیه رایج هستند. در اینجا محبوب ترین آنها وجود دارد

  1. سکشنال: پانل های افقی که با هم لولا شده اند اجازه می دهند درب روی یک مسیر منحنی باز شود.
  2. شیب به بالا: هنگامی که آن را باز می کنید، یک پانل منفرد به سمت بالا کج می شود و روی آن قرار می گیرد.
  3. Bi-Fold:پانل های عمودی که توسط لولاها به هم متصل می شوند وقتی در را باز می کنید به هم تا می شوند.
  4. کالسکه ای: یک یا دو درب تک پنل مانند درهای انبار روی لولاها می چرخند.

آیا  این نوع درب  را می توانید رنگ کنید؟

پاسخ این سوال مثبت است.   اگرچه پلاستیک می باشد  اما اگر رنگ تیره را انتخاب کنید، فایبرگلاس مانند وینیل در نور خورشید ذوب نمی شود. این فرآیند شبیه به رنگ آمیزی درب چوبی است، اما معمولاً سنباده کاری لازم نیست.درب را به طور کامل تمیز کنید، تمام کپک ها و کپک هایی را که می توانند از چسبیدن رنگ جلوگیری کنند، از بین ببرید. اجازه دهید درب خشک شود، سپس یک آستر و یک یا دو لایه رنگ بزنید.
استفاده از سمپاش بسیار کارآمد است، اما می توانید با برس و غلتک نیز نتایج خوبی به دست آورید.

هزینه نصب حرفه ای چقدر است؟

این بستگی به تعداد پانل های درب، اندازه هر پانل و سبک درب دارد.

درب های فایبرگلاس پارکینگ چقدر عمر می کنند؟

فایبرگلاس مانند چوب پوسیده یا خراب نمی شود و بهتر از چوب یا وینیل در برابر ضربه مقاومت می کند. درب پارکینگ فایبرگلاس می تواند 35 سال یا بیشتر دوام بیاورد. سبک وزن: درب های فایبرگلاس پارکینگ سبک تر از درب های چوبی یا فولادی هستند. 

کدام دربپارکینگ فایبرگلاس یا استیل بهتر است؟

درب های گاراژ استیل انتخاب سنتی هستند، اما چندین سبک رنگی را ارائه می دهند و به راحتی نگهداری می شوند. درب های فایبرگلاس جایگزینی برای صرفه جویی در مصرف انرژی هستند و بهترین انتخاب برای خانه های جدیدتر و مدرن هستند. صرف نظر از سلیقه شما، سبک درب پارکینگ برای شما و خانه شما در دسترس است

درب پارکینگ
بیشتر بخوانید

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *