درب پارکینگ فلزی

درب پارکینگ فلزی به دلیل جنس محکم و مقاوت بالایی که درمقابل ضربه دارد یکی از با کیفیت‌ترین گزینه‌ها برای درب‌ پارکینگ می باشد.


درب پارکینگ فلزی به دلیل جنس محکم و مقاوت بالایی که درمقابل ضربه دارد یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین گزینه‌ها برای درب‌ پارکینگ و‌ ورودی ساختمان است و برای پارکینگ از درب‌های ساده‌تری برای ورودی ساختمان استفاده می‌کنند.

درب پارکینگ فلزی

درب پارکینگ فلزی یا همان درب پارکینگ آهنی که  بیشترین استفاده را در ایران دارد. قیمت درب پارکینگ آهنی که مناسب تر از سایر درب های پارکینگ است. مدل درب پارکینگ جنوبی، مدل درب تک لنگه پارکینگ شمالی بیشتر این درب های پارکینگ به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند.

درب های فلزی معمولا از جنس آهن، آلومینیوم و یا فولاد هستند. اگر بر روی این درب ها ضد زنگ و رنگ خورده باشند از کیفیت، دوام و استحکام بی نظیری دارند و امنیت بالایی را ضمانت می کنند.مدل های جدید این درب  را می توان درب پارکینگ فرفورژه که نسل جدید درب های لوکس و زیبا است را نام ببریم.

تاثیر درب پارکینگ فلزی

درب پارکینگ در ظاهر نمای خارجی ساختمان تاثیرگذار می باشد تا زیبا و شیک به نظر برسد.  بهتر است درب پارکینگ خود را با درب حیاط ساختمان تنظیم کنید. از طرف دیگر یک درب پارکینگ در طول روز بارها باز و بسته می شود و در معرض نور خورشید و آلودگی های هوا قرار دارد. پس باید از کیفیت بالایی در نحوه رنگ آمیزی و استفاده از ابزار و یراق آلات قوی مانند لولای بلبرینگی برخوردار باشند. امنیت نیز دیگر مساله حیاتی می باشد که انواع درب فلزی پارکینگ باید تضمین کننده  باشند.

درب فلزی کد ۱۴۳
بیشتر بخوانید

درب پارکینگ زیر سقفی و انواع درب پارکینگ ریلی موجود هستند که با توجه به شکل و طراحی آن یک نردبان طبیعی تلقیمی شود و عبور از روی درب پارکینگ را بسیار ساده می کند.

درب پارکینگ فلزی
درب پارکینگ فلزی به دلیل جنس محکم و مقاوت بالایی که درمقابل ضربه دارد یکی از با کیفیت‌ترین گزینه‌ها برای درب‌ پارکینگ می باشد.

انواع این درب ها

 ریلی

درب پارکینگ اتوماتیک هیدرولیک که با فشار روغن عمل می کند. و درب پارکینگ اتوماتیک الکترومکانیک که بر اساس موتور و چرخدنده باز و بسته می شوند. معمولا درب های پارکینگ اتوماتیک الکترومکانیک از محبوبیت بیشتری در بین انواع درب فلزی پارکینگ ریلی برخوردارهستند.  در صورت قطع برق موتور با باطری کار کرده و باز و بسته شدن درب توسط جک هیدرولیک  امکان پذیر می باشد. در زمانی که برق قطع شود منبع ذخیره تا بسته شدن درب عمل می کند و درب به هیچ وجه در زمان قطع شدن برق باز نمی‌ ماند.

 کرکره ای

در بین انواع درب فلزی پارکینگ بیشترین خسارت ها متعلق به اماکنی بود، که از کرکره های تا شو برای محافظ درب پارکینگ ساختمان یا محافظ ورودی فروشگاه ها استفاده می کردند. درب پارکینگ کرکره ای نیز همانند درب پارکینگی ریلی برای مکان هایی که با محدودیت فضایی روبرو می شوند انتخاب درستی به حساب می آید.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد انواع درب فلزی پارکینگ باید از نوع درب پارکینگ زیر سقفی باشند. این درب های کرکره ای اتوماتیک به صورت بالا به پایین باز و بسته می شوند. و سر و صدا آزاردهنده ای  ایجاد نمی کنند.

مزایای درب پارکینگ فلزی

برای ساختمان های امروزی که توان مالی برای خرید انواع درب فلزی پارکینگ را ندارند، اینگونه درب ها بسیار زیبا و جذاب به حساب می آیند. ایمنی این درب ها هم بسیار عالی و مطمئن می باشد ولی بسیار حساس هستند. نکته ای که در خصوص این درب ها باید به آن دقت کرد که دارای موتور خوب و قدرتمندی باشد و تا جای ممکن اندازه خیلی بزرگی نداشته باشند. و از مواد سازنده ای باشد که سنگینی ایجاد نکند.

درب فلزی پارکینگ طرح لیزری کد ۳۱۰
بیشتر بخوانید

این درب ها در عین سادگی جذابیت خاص داشته و تنها با داشتن یک رنگ مناسب ظاهر نمای بنا را خاص و زیبا می نمایند. البته این نوع از درب پارکینگ در مقایسه با مدل های جدید انواع درب پارکینگ، بسیار ضعیف تر هستند.  امروزه انواع این درب ها  با نام های تجاری و شکل های مختلف طراحی و تولید می شود که درب پارکینگ فرفورژه با تنوع و طرح های زیبایی که وجود دارند، یکی از گزینه های اول برای معماران و سازندگان ساختمان می باشد.

درب پارکینگ فلزی اتوماتیک
در پارکینـگ فلزی اتوماتیک که از آلومینیوم ساخته شده است به دلیل سبکی که دارد  عملکرد بسیار خوبی داشته و به موتور خیلی قدرتمندی نیازمند نیست  با توجه به سادگی  کمتر دچار زنگ زدگی می شود. و با توجه به این که آهنگر های معمولی نیز می توانند این نوع از درب پارکینگ را بسازند، قیمت مناسبی  نصبت به مدل های جدید درب پارکینگ دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *